duminică, 18 iulie 2010

Bicanca vrea sa fie amanta lui Bote toata viata!

Bianca s-a hotărât, în sfârşit, să facă lumină în ceea ce priveşte relaţia ei cu celebrul creator de modă şi şi-a deschis sufletul pentru cititorii Click!





„Sunt sigură că mulţi nu înţeleg ceea ce se întâmplă între noi, însă în dragoste nu există reguli şi nici logică. Doar cine a iubit cu patimă poate să-mi dea dreptate. Bote mi-a schimbat viaţa şi, de când l-am cunoscut, mi-am dat seama că este bărbatul perfect pentru mine. Suntem identici, vulcanici, pasionali, de aici şi toate scenele prin care am trecut. Vă asigur că dacă el se însoară, eu voi fi amanta lui toată viaţa. Ne potrivim perfect din toate punctele de vedere şi, la cât de nebună sunt, Bote nu se va plictisi niciodată de mine", a declarat Bianca, pentru Click!
În plus, asistenta lui Dan Capatos ne-a confirmat că designerul o vizitează des şi chiar şi-a lăsat în apartamentul ei lucruri indispensabile: periuţă de dinţi, chiloţi, papuci de casă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu