joi, 20 ianuarie 2011

Nidia Moculescu vrea sa scape de tot de jigodia de maica-sa!

Nidia Moculescu nu vrea să mai audă despre declaraţiile făcute de mama ei, Mariana, despre un aşa-zis abuz la care ar fi fost supusă de Marian Niculescu.




"M-a bufnit râsul când am auzit ce-a zis mama, Marian stătea doar în spatele meu ca să-mi fie bine, să nu păţesc nimic. Nici n-aveam timp de aşa ceva, la acel moment mergeam la şcoală iar apoi stăteam cu menajera, cea care m-a crescut. Mama a avut nevoie doar de un nou subiect de scandal, niciodată nu s-a întâmplat nimic între noi. Aş vrea ca mama să plece din casă, să n-o mai văd, să nu mă mai înjure, să nu mă mai blesteme, dar să ştiu că e bine", a explicat Nidia Moculescu, în emisiunea "Drept la Țintă" de la Kanal D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu